چرا طراحی لوگو شرکت خوب مهم است؟

چرا طراحی لوگو شرکت خوب مهم است؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

چرا طراحی لوگو شرکت خوب مهم است؟
بازدید : 386

حتی اگر نام های تجاری در طراحی آنها ادغام نشده باشد، حدس می زنم حداقل 99.99٪ از مردم روی کره زمین می توانند برندی را که هر کدام نشان می دهد، تشخیص دهند و نام ببرند. اما، هی، اگر شناخت جهانی و تسلط بر جهان در صنعت شما به اندازه کافی برای شما خوب نیست، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد:

یک لوگو مهم است زیرا:

1. هویت شما را آشکار می کند
آن وسترن های قدیمی را به خاطر دارید که در آن گاوچران ها گاوها را علامت گذاری می کردند؟ آنها این کار را به نشانه مالکیت انجام دادند. طراحی لوگو شرکت شما باید همین کار را انجام دهد (منهای درد یک اتوی قرمز داغ). لوگوی شما که بر روی محصولات، کارت ویزیت و وب سایت شما حک شده است، مالکیت را به شما نشان می دهد. می تواند به جهانیان/مشتریان بالقوه بگوید که شما چه کسی هستید، چه نوع محصول یا خدماتی را می فروشید، یا چه سودی را به مصرف کنندگان ارائه می دهید.

لوگوی ماست منجمد Swirl شکی در مورد محصولی که شرکت می‌فروشد باقی نمی‌گذارد، در حالی که لوگوی Noble Pillow نام سلطنتی شرکت را بازی می‌کند و نشان می‌دهد که این برند بالش برای خانواده‌های سلطنتی مناسب است. جغد در پنجره جعبه کتاب ذهن‌های کوچک که معمولاً نماد خرد است، به نفع مصرف‌کننده، یعنی بچه‌های باهوش صحبت می‌کند.

2. از مشتریان جدید دعوت می کند تا شما را بشناسند
ما در دنیای تک رنگ زندگی نمی کنیم. مردم به سمت طرح و رنگ جالب کشیده می شوند. لوگویی که بسته شما را مشخص می‌کند یا ویترین فروشگاه شما را زینت می‌دهد باید به گونه‌ای طراحی شود که علاقه و کنجکاوی مشتریان بالقوه شما را برانگیزد و آنها را ترغیب کند که حداقل نگاه کنند و امیدوارم محصول شما را خریداری کنند.

رستوران Forager’s Table، که در غذاهای مزرعه به میز تخصص دارد، با لوگویی که سبکی ارگانیک دارد، غذاخوران را به محل کار خود می کشاند. آنها می توانند این لوگو را در تابلوها، منوها و وب سایت خود ارائه دهند تا مشتریان گرسنه ای را که در جستجوی این تجربه غذایی خاص هستند، جذب کنند.


آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه لوگوی عالی برای برند خود ایجاد کنید؟ کتاب الکترونیکی لوگوی رایگان را دریافت کنید!
ایمیل خود را وارد کنید تا کتاب الکترونیکی را همراه با نکات خلاقانه، گرایش‌ها، منابع و تبلیغات گاه به گاه (که می‌توانید در هر زمان از آن انصراف دهید) دریافت کنید.


لوگوی این خط از لوازم آرایشی مراقبت از پوست کاملاً مزایای محصول را نشان می دهد - تازه، ملایم، طبیعی، سالم. سادگی موثر مثل این باعث می شود که بخواهم آن را از قفسه بیرون بکشم و در سبد خریدم بگذارم.

3. شما را از رقبا متمایز می کند
نمادهای خاصی وجود دارند که به نمایندگی از صنایع یا محصولات خاص می آیند. به عنوان مثال، چند مکان پیتزا با لوگویی دیده اید که یک سرآشپز ایتالیایی سبیل دار با کلاه سفید بلند و پوزخندی گشاد دارد؟ شاید در دست داشتن یک پیتزای بسیار بزرگ؟ یک لوگوی خوب نشان دهنده شخصیت شماست، اما همچنین باید شما را از بقیه متمایز کند. یک لوگوی خوب باید جرات متفاوت بودن را داشته باشد.



نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 1:0
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید